Termíny

18.9.2017 - 15.12.2017 - Výuka v zimním semestru 2017/2018

18.12.2017 - 1.2.2018 - Zkouškové období

-

Více... »

Hledat
Pokročilé hledání




Opravy a servis

V případě, že dojde k poškození nějaké věci ve vašem pokoji či v bytě, prosím ihned nahlaste závadu na:

  1. e-mail: zavadyjarov3f@vse.cz
  2. recepci ve vestibulu koleje, kde je kniha závad, kam studenti zapisují to, co potřebují na pokoji opravit. Počkejte na to, až recepční závadu zapíše v českém jazyce, pak se podepište do knihy závad (ústní oznámení závady nestačí, musí to být zapsané v knize)
  3. pro hlášení závad můžete využít formulář níže:

Vaše jméno (vyžadováno)

Váš e-mail (vyžadováno)

Pokoj

Závada

Na tyto možnosti nahlášení závady lze uplatňovat reklamaci na nekonané opravy.

Jak nahlásit závadu:

- závadu specifikujte – Co je rozbité? Kde je to rozbité? Jak je to rozbité?

Kdy závadu opraví:

- pan opravář přijde v nejbližší době a nahlášenou závadu opraví

- opravy se provádí pouze v pracovní době ve všední dny

Pokud se nejedná o úmyslné mechanické poškození nebo poškození z nedbalosti, tak je oprava zadarmo.

Havárie (stav ohrožující vaši bezpečnost nebo bezpečnost okolí, popř. poškození majetku např. prasklý vodovodní rozvod apod.):

- pokud se jedná o urgentní havarijní stav, tak to řešte okamžitě a bez prodlení nahlaste na recepci havárii

- recepce zavolá ihned pohotovostní službu